Higienes dentals sense dolor gràcies a AIRFLOW® Prophylaxis Master.

Taula de contingut

Algun cop t’ha fet mandra fer una higiene o neteja dental per la sensibilitat que pot causar? En aquest post t’expliquem com podem revertir aquesta sensibilitat gràcies a la nova adquisició d’un aparell efectiu i exclusiu.

Les higienes dentals o neteges són tractaments enfocats a la prevenció de problemes bucodentals. Amb la higiene dental eliminem la placa bacteriana i el càlcul dental (o sarro) que ocasionen la caries dentals i els problemes periodontals com la gingivitis o periodontitis (o piorrea).

A Vilarrasa Clínica Dental donem molta importància a la prevenció de problemes que puguin sorgir a la boca. Es per això que recomanem realitzar neteges dentals amb certa freqüència en funció del perfil de risc de cada pacient. No obstant, un bon percentatge de pacients no segueixen aquestes recomanacions per la sensibilitat que pateixen. Una sensibilitat que augmenta durant la realització de la higiene degut a la vibració i a la temperatura de l’aigua.

Per a millorar el confort i reduir la sensibilitat dels nostres pacients durant les higienes dentals, hem incorporat a Vilarrasa Clinica Dental | Girona el AIRFLOW® Prophylaxis Master. Aquest nou aparell, desenvolupat a Suissa per el centre d’investigació EMS, té una alta precisió i un excel·lent disseny. Una de les grans avantatges que presenta és el sistema de calefacció de l’aigua per a rebre un tractament càlid i confortable, així com també permet eliminar la placa bacteriana i les tincions dentals amb molta efectivitat.